شوهرم دائم در خدمت فامیل من است

ایران هسته ای

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ایران هسته ای خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

شوهرم دائم در خدمت فامیل من است

 

خدمت مرد جوان به فامیل های همسرش برایش دردسر ساز شد و پای او را به دادگاه خانواده باز کرد.

چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم خیلی به اقوام من کمک می کند. شاید برای شما عجیب باشد ولی من دوست ندارم که شوهرم مرتب به فامیل های من کمک کند و هر چه آنها می خواهند در اختیارشان بگذارد.

زن جوان ادامه داد: اقوام من دارند از شوهرم سوء استفاده می کنند و این موضوع واقعا مرا عذاب می دهد. آنها هرچه می خواهند به شوهر من زنگ می زنند تا او برایشان انجام دهد. هرچه به شوهرم می گویم که دست از اینکارهایش بردارد و کمتر به آنها خدمت کند فایده ندارد و او با من لج می کند و تمام وقتش را صرف خدمت به فامیل های من می کند.

وی افزود: حتی اگر کاری از دستش هم برنیاید باز هم وقت می گذارد و تمام سعی‌اش را می کند تا انجام دهد. برای همین واقعا خسته شدم و تصمیم به جدایی گرفتم.

بعد از صحبت های این زن قاضی شوهر وی را نیز به دادگاه احضار کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 20 اسفند 1393برچسب:شوهر دائم, خدمت فامیل,دادگاه,طلاق, ] [ 23:17 ] [ علیرضا ]
[ ]